Rondomzorg BV is een in Leeuwarden gevestigde kleinschalige zorgaanbieder. Wij leveren (ortho) pedagogische, psychisch en psycho/sociale hulpverlening en diensten aan mensen met psychische en/of verstandelijke beperkingen en bijvoorbeeld gedragsproblemen of verslavingen. Wij vinden dat iedereen recht heeft op hulp en zorg.
Wij zijn kleinschalig, hebben korte lijntjes en houden niet van onnodige bureaucratie. Rondomzorg heeft drie dagbestedingsprojecten die voor een klein deel commercieel geëxploiteerd worden. Kernwoorden: Doen wat werkt, vergroten van eigen regie en zelfredzaamheid.

Opleiding: MBO 4 of HBO

Jouw kernwoorden: Niet moeilijk doen, aanpakken, betrokken, stevig in je schoenen, coachen op administratief gebied, flexibel.

Je werkt samen met drie andere parttimers met ieder hun eigen deelgebied en verantwoordelijkheden, zoals cliëntadministratie, declaraties richting gemeenten en zorgverzekeraars en algemeen secretariaatswerk. In voorkomend geval kun je delen van het werk van collega’s over nemen, je bent bereid om je daarin te bekwamen.

Rondomzorg voert een vijftal administraties (zorggerelateerd zonder btw, en btw administraties). De kwartaal- en jaarafsluitingen en de btw en belastingaangiften worden door een extern accountantskantoor verzorgd.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Bijhouden van de boekhouding
  • Invoeren en controle inkoop- en verkoopboekingen
  • Ondersteunen bij declareren en factureren.
  • Controle debiteurenadministratie
  • Voorbereiden betalingen crediteuren
  • Inkopen controleren en koppelen met bankboek.
  • Afletteren Bankboek/ verkoop-/ inkoop
  • Zorgen dat alle gegevens juist en bij zijn i.v.m. kwartaal en jaarcijfers.

Rondomzorg biedt je in overleg een functie voor 24 uur met een salaris conform CAO Jeugdzorg schaal 6.

Sollicitatie uiterlijk 23 februari naar: rubingh.d@rondomzorg.nl t.a.v mevr D. Rubingh directeur en hoofd personeelszaken.