Hey ervaren interieurverzorger en huishoudelijke hulp!

Heb jij veel zin in een tijdelijke baan als interieurverzorger/huishoudelijke hulp? Wij hebben die voor je! We zoeken, voor zwangerschapsvervanging van onze collega, een ervaren huishoudelijke hulp voor ons facilitaire team die bekend is met de schoonmaak voor kantoren, bij cliënten thuis en hulp bij verhuizingen. Deze functie is geschikt voor interieurverzorgers die zijn gewend om zelfstandig te werken en met plezier onze cliënten en collega’s van een schoon en fris huis en of werkomgeving te voorzien.

Zie jij jezelf al staan? Lees dan vooral even verder.

Jij zorgt voor een blinkend huishouden én houdt van een fijne sfeer. Als medewerker huishoudelijke hulp ondersteun je, zelfstandig, cliënten in hun thuissituatie bij hun huishoudelijke taken. Cliënten bouwen en vertrouwen op jou, want zonder jouw hulp kunnen zij hun huis niet schoon en netjes houden. Daarom help jij ze met schoonmaken, afwassen, opruimen, stofzuigen, afstoffen, etc.

Als huishoudelijke hulp ben je ook een belangrijke schakel in het leven van cliënten. Je hebt een signalerende rol waarbij je veranderingen in het welzijn van de cliënten opmerkt en aankaart bij jouw collega’s van de zorg. Ook weet jij als geen ander wat de wensen en behoeften van jouw cliënten zijn en helpt deze te verwezenlijken.

Ook houdt je de ruimtes, kantoren en dagbestedingslocaties, waar je collega’s van Rondomzorg werken schoon. Deze taken moeten voor of na werktijd van collega’s gebeuren (voor 9 of na 17 uur) en houdt je de aftekenlijsten bij.

Wat bieden wij?

  • Een afwisselende en bijzondere baan voor 24 uur per week;
  • Duur zwangerschapsvervanging van ongeveer 5 maanden, startdatum rond 15-09-2023;
  • Samenwerking met het facilitaire team en zorgprofessional;
  • Je wordt verloond in schaal 1 cao Sociaal werk;
  • Je salaris ligt tussen de € 1.867,00 en de € 2.365,00 bruto per maand naar rato bij een 36 urige werkweek;
  • Je ontvangt een eindejaarsuitkering van 8% en vakantietoeslag 8,3%;
  • IKB van 0,1% over het bruto loon;
  • Vitaliteitsuren boven de 30 jaar;
  • Tegemoetkoming zorgverzekering van €10 per maand;
  • Aansluiting pensioenfonds;
  • Vergoeding woon-werk verkeer;
  • Werken in een fijne, positieve, warme organisatie.

Wat heb je ons te bieden?

  • Je kunt overzicht houden in het huishouden van cliënten en aansluiten waar mogelijk;
  • Je hebt proactieve houding en goede schoonmaak skills;
  • Je bent je bewust over je houding en bejegend cliënten zoals jezelf bejegend wil worden.

Functie:

  • 24 uur per week;
  • Diensten van maandag t/m vrijdag;
  • Je werk gaat tijdens vakantieperiodes en feestdagen zoveel mogelijk door in overleg met je cliënten;
  • Je bent rond 15 september 2023 beschikbaar voor ongeveer 5 maanden.

Kernwoorden Rondomzorg: Ik ben op mijn plek! Doen wat werkt (hou het simpel),vergroten van eigen regie en zelfredzaamheid, je eigenwijze weg volgen, eigenaarschap, menselijk, gewoon en uit het hart. Wij geloven dat alleen onze cliënt zelf de sleutel in handen heeft tot ‘beter worden’.

Ben je geïnteresseerd?

En heb je nog vragen? Bel dan naar ons secretariaat via 058–2990250 en vraag naar Jantine Westerveld (HR).

Solliciteren kan via Indeed of stuur je CV naar pno@rondomzorg.nl